MSB Revinge

Motivation för lärande : teoretiska perspektiv och didaktiska reflektioner
Komihåglistan är tom
Vis
Personnamn
  • Boström, Lena, 1960- Författare/medförfattare
Titel och upphov
  • Motivation för lärande : teoretiska perspektiv och didaktiska reflektioner
Utgivning, distribution etc.
  • Studentlitteratur, Lund : [2022] 2022
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Eaacb
Upplaga
  • Upplaga 1
Fysisk beskrivning
  • 131 sidor illustrationer 23 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • Studiemotivation är avgörande för elevernas prestationer, välmående och fortsatta livs- och yrkesval. Trots detta har många elever låg studiemotivation eller saknar den. Lärarnas betydelse för elevernas studiemotivation är oomtvistad inom forskningen...
Term
  • Studiemotivation
  • Inlärning
  • Studiemotivation teori, filosofi forskning
  • Learning
  • Motivation in education
Personnamn
  • Bostedt, Göran, 1956- Författare/medförfattare
ISBN
  • 9789144141336
*00005849cam a2201165 i 4500
*00151796
*00520221116102526.0
*008220715s2022    sw |||||||||||000 0|swe|c
*020  $a9789144141336$qhäftad
*035  $a(BOKR)9789144141336
*035  $a(SE-LIBR)4kv6xt4z2q5t3n7l
*041  $aswe
*08204$a370.154$223/swe
*084  $aEaacb$2kssb/8
*1001 $aBoström, Lena,$d1960-$4aut$0https://libris.kb.se/dbqsth1x2489tbg#it
*24510$aMotivation för lärande :$bteoretiska perspektiv och didaktiska reflektioner /$cLena Boström, Göran Bostedt.
*250  $aUpplaga 1
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur,$c[2022]
*264 3$c2022
*300  $a131 sidor$billustrationer$c23 cm
*336  $atext$btxt$2rdacontent
*337  $aunmediated$bn$2rdamedia
*338  $avolume$bnc$2rdacarrier
*520  $aStudiemotivation är avgörande för elevernas prestationer, välmående och fortsatta livs- och yrkesval. Trots detta har många elever låg studiemotivation eller saknar den. Lärarnas betydelse för elevernas studiemotivation är oomtvistad inom forskningen...
*541  $5Li$aPliktex.
*650 7$aStudiemotivation$0https://id.kb.se/term/sao/Studiemotivation$2sao
*650 7$aInlärning$0https://id.kb.se/term/sao/Inl%C3%A4rning$2sao
*650 7$aStudiemotivation$xteori, filosofi$xforskning$2sao
*650 0$aLearning
*650 0$aMotivation in education
*7001 $aBostedt, Göran,$d1956-$4aut$0https://libris.kb.se/c9prrkxw3gf7bz1#it
*887  $a{"@id":"4kv6xt4z2q5t3n7l","modified":"2022-11-16T10:25:26.364+01:00"}$2librisxl
*887  $5Btj$a{"@id":"1h7t7jrrzsc8jzh2","modified":"2022-11-16T10:26:01.36+01:00"}$2librisxl
*887  $5Gp$a{"@id":"fwcpccp6cl53qd78","modified":"2022-09-05T09:30:09.773+02:00"}$2librisxl
*887  $5Hal$a{"@id":"n4r4bt8nldn4c1fg","modified":"2022-10-19T11:30:27.087+02:00"}$2librisxl
*887  $5Hdf$a{"@id":"s8td09b2qtwrqpt5","modified":"2022-10-03T14:25:55.528+02:00"}$2librisxl
*887  $5Krh$a{"@id":"jzf7kjctghvnrc33","modified":"2022-09-28T15:19:54.758+02:00"}$2librisxl
*887  $5L$a{"@id":"3k29r3h411mq7dxv","modified":"2022-09-13T11:28:06.701+02:00"}$2librisxl
*887  $5Li$a{"@id":"zdvdmz31w1snf9p7","modified":"2022-08-29T13:42:59.554+02:00"}$2librisxl
*887  $5LnuK$a{"@id":"m3sszw50km978mx8","modified":"2022-11-02T16:31:46.637+01:00"}$2librisxl
*887  $5Mah$a{"@id":"bs8qfm1l8s0gjxds","modified":"2022-09-06T13:42:48.016+02:00"}$2librisxl
*887  $5Mde$a{"@id":"t9sd4mx3rhsc0l2l","modified":"2022-09-16T11:25:16.829+02:00"}$2librisxl
*887  $5Mhs$a{"@id":"5l2p2cnr3rml0ln8","modified":"2022-09-07T14:08:50.026+02:00"}$2librisxl
*887  $5Or1$a{"@id":"wbs04t1xt2t0lj85","modified":"2022-11-16T16:16:44.74+01:00"}$2librisxl
*887  $5Q$a{"@id":"p5mzvthpmfwb8wn5","modified":"2022-09-05T11:07:35.495+02:00"}$2librisxl
*887  $5S$a{"@id":"n3hwf54bltlwblpf","modified":"2022-10-31T12:52:22.692+01:00"}$2librisxl
*887  $5Skov$a{"@id":"fwkqrxv4cb1q7tw3","modified":"2022-10-26T10:04:53.214+02:00"}$2librisxl
*887  $5Ubl$a{"@id":"9q63rhht7nsg86ql","modified":"2022-09-01T14:39:43.756+02:00"}$2librisxl
*887  $5Varb$a{"@id":"m3k1zw04kw2dps7r","modified":"2022-09-06T15:16:42.242+02:00"}$2librisxl
*950  $6650$wh$aLärande organisationer$uInlärning
*950  $6650$wh$aSkrivinlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aNeurodidaktik$uInlärning
*950  $6650$wh$aSpråkinlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aLäsinlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aÖverförd inlärning$uInlärning
*950  $6650$wh$aUpplevelsebaserat lärande$uInlärning
*950  $6650$aPedagogik$uInlärning
*950  $6650$aUndervisning$uInlärning
*950  $6650,650$w||e$aSkolmotivation$uStudiemotivation
*950  $6650,650$wg$aMotivation$uStudiemotivation
*950  $6650,650$wg$aInlärningspsykologi$uStudiemotivation
*950  $6650,650$aSkoltrötthet$uStudiemotivation
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex1Tillgängligt RevingeEa