Personnamn Boström, Lena, 1960- Författare/medförfattare
Titel och upphov Motivation för lärande : teoretiska perspektiv och didaktiska reflektioner
Utgivning, distribution etc. Studentlitteratur, Lund : [2022]
2022
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
Upplaga
Fysisk beskrivning 131 sidor illustrationer 23 cm
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Studiemotivation är avgörande för elevernas prestationer, välmående och fortsatta livs- och yrkesval. Trots detta har många elever låg studiemotivation eller saknar den. Lärarnas betydelse för elevernas studiemotivation är oomtvistad inom forskningen...
Term Studiemotivation Inlärning Studiemotivation teori, filosofi forskning Learning Motivation in education
Personnamn Bostedt, Göran, 1956- Författare/medförfattare
ISBN
*00005849cam a2201165 i 4500
*00151796
*00520221116102526.0
*008220715s2022 sw |||||||||||000 0|swe|c
*020 $a9789144141336$qhäftad
*035 $a(BOKR)9789144141336
*035 $a(SE-LIBR)4kv6xt4z2q5t3n7l
*041 $aswe
*08204$a370.154$223/swe
*084 $aEaacb$2kssb/8
*1001 $aBoström, Lena,$d1960-$4aut$0https://libris.kb.se/dbqsth1x2489tbg#it
*24510$aMotivation för lärande :$bteoretiska perspektiv och didaktiska reflektioner /$cLena Boström, Göran Bostedt.
*250 $aUpplaga 1
*264 1$aLund :$bStudentlitteratur,$c[2022]
*264 3$c2022
*300 $a131 sidor$billustrationer$c23 cm
*336 $atext$btxt$2rdacontent
*337 $aunmediated$bn$2rdamedia
*338 $avolume$bnc$2rdacarrier
*520 $aStudiemotivation är avgörande för elevernas prestationer, välmående och fortsatta livs- och yrkesval. Trots detta har många elever låg studiemotivation eller saknar den. Lärarnas betydelse för elevernas studiemotivation är oomtvistad inom forskningen...
*541 $5Li$aPliktex.
*650 7$aStudiemotivation$0https://id.kb.se/term/sao/Studiemotivation$2sao
*650 7$aInlärning$0https://id.kb.se/term/sao/Inl%C3%A4rning$2sao
*650 7$aStudiemotivation$xteori, filosofi$xforskning$2sao
*650 0$aLearning
*650 0$aMotivation in education
*7001 $aBostedt, Göran,$d1956-$4aut$0https://libris.kb.se/c9prrkxw3gf7bz1#it
*887 $a{"@id":"4kv6xt4z2q5t3n7l","modified":"2022-11-16T10:25:26.364+01:00"}$2librisxl
*887 $5Btj$a{"@id":"1h7t7jrrzsc8jzh2","modified":"2022-11-16T10:26:01.36+01:00"}$2librisxl
*887 $5Gp$a{"@id":"fwcpccp6cl53qd78","modified":"2022-09-05T09:30:09.773+02:00"}$2librisxl
*887 $5Hal$a{"@id":"n4r4bt8nldn4c1fg","modified":"2022-10-19T11:30:27.087+02:00"}$2librisxl
*887 $5Hdf$a{"@id":"s8td09b2qtwrqpt5","modified":"2022-10-03T14:25:55.528+02:00"}$2librisxl
*887 $5Krh$a{"@id":"jzf7kjctghvnrc33","modified":"2022-09-28T15:19:54.758+02:00"}$2librisxl
*887 $5L$a{"@id":"3k29r3h411mq7dxv","modified":"2022-09-13T11:28:06.701+02:00"}$2librisxl
*887 $5Li$a{"@id":"zdvdmz31w1snf9p7","modified":"2022-08-29T13:42:59.554+02:00"}$2librisxl
*887 $5LnuK$a{"@id":"m3sszw50km978mx8","modified":"2022-11-02T16:31:46.637+01:00"}$2librisxl
*887 $5Mah$a{"@id":"bs8qfm1l8s0gjxds","modified":"2022-09-06T13:42:48.016+02:00"}$2librisxl
*887 $5Mde$a{"@id":"t9sd4mx3rhsc0l2l","modified":"2022-09-16T11:25:16.829+02:00"}$2librisxl
*887 $5Mhs$a{"@id":"5l2p2cnr3rml0ln8","modified":"2022-09-07T14:08:50.026+02:00"}$2librisxl
*887 $5Or1$a{"@id":"wbs04t1xt2t0lj85","modified":"2022-11-16T16:16:44.74+01:00"}$2librisxl
*887 $5Q$a{"@id":"p5mzvthpmfwb8wn5","modified":"2022-09-05T11:07:35.495+02:00"}$2librisxl
*887 $5S$a{"@id":"n3hwf54bltlwblpf","modified":"2022-10-31T12:52:22.692+01:00"}$2librisxl
*887 $5Skov$a{"@id":"fwkqrxv4cb1q7tw3","modified":"2022-10-26T10:04:53.214+02:00"}$2librisxl
*887 $5Ubl$a{"@id":"9q63rhht7nsg86ql","modified":"2022-09-01T14:39:43.756+02:00"}$2librisxl
*887 $5Varb$a{"@id":"m3k1zw04kw2dps7r","modified":"2022-09-06T15:16:42.242+02:00"}$2librisxl
*950 $6650$wh$aLärande organisationer$uInlärning
*950 $6650$wh$aSkrivinlärning$uInlärning
*950 $6650$wh$aNeurodidaktik$uInlärning
*950 $6650$wh$aSpråkinlärning$uInlärning
*950 $6650$wh$aLäsinlärning$uInlärning
*950 $6650$wh$aÖverförd inlärning$uInlärning
*950 $6650$wh$aUpplevelsebaserat lärande$uInlärning
*950 $6650$aPedagogik$uInlärning
*950 $6650$aUndervisning$uInlärning
*950 $6650,650$w||e$aSkolmotivation$uStudiemotivation
*950 $6650,650$wg$aMotivation$uStudiemotivation
*950 $6650,650$wg$aInlärningspsykologi$uStudiemotivation
*950 $6650,650$aSkoltrötthet$uStudiemotivation
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.