MSB Revinge

Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Eaa
Personnamn
  • Taube, Karin, 1945-
Titel och upphov
  • Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser
Utgivning, distribution etc.
  • Prisma, Stockholm : 2000 (Smedjebacken : Fälth & Hässler)
Upplaga
  • 3. uppl.
Fysisk beskrivning
  • 133, [1] s : ill ; 21 cm
Anmärkning: Allmän
  • Även med tryckår: 2. tr., 2002
Ägande institution
  • Re
Automatiskt genererade ämnesord (BURK)
  • Pedagogisk Psykologi Inlärning
  • Pedagogisk Metodik Språk Svenska Grundskolan Lågstadiet
ISBN
  • 91-518-3881-8
*000     nam         3
*00112149
*008000922s2000    sw     e      00  0 swe
*020  $a91-518-3881-8$x91-518-3881-8 :$c304:00
*1001 $aTaube, Karin,$d1945-
*24500$aLäsinlärning och självförtroende :$bpsykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser /$cKarin Taube
*250  $a3. uppl.
*260  $aStockholm :$bPrisma,$c2000$e(Smedjebacken :$fFälth & Hässler)
*300  $a133, [1] s :$bill ;$c21 cm
*500  $aÄven med tryckår: 2. tr., 2002
*59200$aAppLibM21$b2004-09-06
*660  $aLearning
*660  $aLearning
*660  $aReading
*660  $aTeaching
*850  $aRe
*852  $cEaa
*976 2$aEaaca$bPedagogisk Psykologi Inlärning
*976 2$aEabfc.021$bPedagogisk Metodik Språk Svenska Grundskolan Lågstadiet
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex 1Tillgängligt RevingeEaa