Personnamn
Titel och upphov Pedagogisk filosofi : en introduktion
Utgivning, distribution etc. Studentlitteratur, Lund : 1994 ;
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod Ea:d E:d Ea:d E:d Eaa X80 Ea:d Ea D
Fysisk beskrivning
Anmärkning: Allmän 2. tr., 1995 ; 3.-4. tr., 1996 ; 5.-6. tr., 1997 ; 7. tr., 1998 ; 8. tr., 1999 ; 9. tr., 2000 ; 10. tr., 2001; 11. tr., 2002 ; 12. tr., 2002 ; 13. [tr.], 2003 ; 14. tr., 2004 ; 15. tr., 2005 ; 16.-17. tr., 2006 ; 18. tr., 2007 SAMB 940-16
Anmärkning: Språk
Anmärkning: Provenienshistorik och ägarförhållanden
Indexterm - Okontrollerad Pedagogikens filosofi Pedagogik Pedagogik Teori Filosofi CKK:s samling
Genre/Form
ISBN 91-44-37941-2 ; 978-91-44-37941-8 (18. tr.)
*00007567cam 12201969 4500
*00141728
*00520110823105434.0
*008011211s1994 sw 001 0 swe
*020 $a91-44-37941-2 ;$c310:00
*020 $a978-91-44-37941-8 (18. tr.)
*035 $99144379412
*035 $5La$a(MMLahv)9402408
*035 $5Mo$a(Mo)b1058738
*035 $a(SE-LIBR)7278331
*041 $aswe
*050 4$5Zl$aA
*08204$a370.1$222/swe
*084 $aEa:d $2kssb/6
*084 $aE:d$2kssb/6
*084 $aEa:d $2kssb/6
*084 $aE:d$2kssb/6
*084 $aEaa$2kssb/6
*084 $aX80
*084 $aEa:d $2kssb/8
*084 $aEa$2kssb
*084 $aD$2kssb
*1001 $aStensmo, Christer,$d1941-$0199626
*24510$aPedagogisk filosofi :$ben introduktion /$cChrister Stensmo
*260 $aLund :$bStudentlitteratur,$c1994 ;
*300 $a239 s. ;$c23 cm
*500 $a2. tr., 1995 ; 3.-4. tr., 1996 ; 5.-6. tr., 1997 ; 7. tr., 1998 ; 8. tr., 1999 ; 9. tr., 2000 ; 10. tr., 2001; 11. tr., 2002 ; 12. tr., 2002 ; 13. [tr.], 2003 ; 14. tr., 2004 ; 15. tr., 2005 ; 16.-17. tr., 2006 ; 18. tr., 2007
*500 $5Mo$aSAMB 940-16
*541 $5Zl$aGåva
*546 $5Mo$asvenska
*561 $5Li$aNordens folkliga akademi
*653 $aPedagogikens filosofi
*653 $aPedagogik$aFilosofi$aPlaton$aAristoteles$aLocke, John$aKant, Immanuel$aDewey, John$aPiaget, Jean$aVygotskij, Lev
*653 $aPedagogik
*653 $aTeori
*653 $aFilosofi
*653 $aCKK:s samling
*655 4$5Mo$aBok
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.