Hylla
Personnamn
Titel och upphov Corporate religion : vägen till en stark verksamhet
Utgivning, distribution etc. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), Göteborg : 1997
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
Fysisk beskrivning 278 s : ill. (huvudsakligen i färg), diagr.
Serietitel - biuppslagsform
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning Boken handlar om hur man bygger marknadspositioner. Kunderna efterfrågar numera trovärdiga verksamheter och varumärken i stället för produkter. Boken tar också upp gemensamma visioner, ledarskap och om hur man implementerar tankegångar i verksamheten.
Term Ledarskap Organisationsteori Företagsorganisation Företagsprofilering Arbetsledning Ledarskapets psykologi Marknadsföring
Personnamn
Ägande institution
ISBN
*000 nam 3
*0011388
*008971106s1997 sw e |0| ||
*020 $a91-7698-073-1$x91-7698-073-1
*020 $z91-7698-073
*029 $a16982
*0411 $aswe$hdan
*08400$aQblb$2kssb
*08400$aQbab$2kssb
*08400$aDokaa $2kssb
*1001 $aKunde, Jesper
*24500$aCorporate religion :$bvägen till en stark verksamhet /$cJesper Kunde ; översättning: Carl G Liungman
*24900$aCorporate religion (danska).
*260 $aGöteborg :$bISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling),$c1997
*300 $a278 s :$bill. (huvudsakligen i färg), diagr.
*44000$aChef och ledningsserien
*520 $aBoken handlar om hur man bygger marknadspositioner. Kunderna efterfrågar numera trovärdiga verksamheter och varumärken i stället för produkter. Boken tar också upp gemensamma visioner, ledarskap och om hur man implementerar tankegångar i verksamheten.
*59200$aRETRO$b2002-07-08
*59200$auppdateringsbas$b2004-05-11
*650 4$aLedarskap
*650 4$aOrganisationsteori
*650 4$aFöretagsorganisation
*650 4$aFöretagsprofilering
*650 4$aArbetsledning
*650 4$aLedarskapets psykologi
*650 4$aMarknadsföring
*7001 $aLiungman, Carl G$4Övers.
*850 $aSRV
*852 $cQbab
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.